Despre niadturism.ro
Contract intre Utilizator si Niad Travel Bucuresti
Contract intre utilizator (Utilizator, dvs.) si Niad Travel (Niad Professional Solutions SRL, noi). Va rugam cititi cu atentie acesti termeni si conditii contractuale (Termeni & Conditii) inainte de a utiliza pagina de internet Niad Travel (Site).
Site
Site-ul va este oferit de Niad Professional Solutions SRL, cu sediul in Aleea Rotunda nr. 4, Bloc H6, Scara E, Ap.81, Sector 3, Bucuresti inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/3001/2011, C.I.F. ( Vat Number) 28177569, detinatoarea licentei de turism nr. 7747 / 2017 Va rugam sa notati ca toata corespondenta privind Serviciul de Relatii cu Clientii va trebui trimisa la adresa postala a agentiei Niad Travel sau pe adresa de e-mail : office@niadturism.ro.
Acceptarea Termenilor & Conditiilor
Utilizand acest Site sunteti de acord in totalitate cu acesti Termeni & Conditii, fara nici o alta restrictie. Daca nu sunteti de acord cu unul din punctele descrise, nu puteti utiliza acest Site in nici un fel.
Serviciile Niad Travel
Niad Travel este o agentie de turism detailista fara vanzare directa ( asa cum a fost clasificata de catre Ministerul Turismului din Romania, conform legilor in vigoare), ce va pune la dispozitie un sistem automat care va ofera posibilitatea de a cauta si solicita verificarea de disponibilitati pentru diferite servicii turistice si va permite sa solicitati rezervarea dorita.
Puteti alege dintr-o multitudine de servicii din Site avand posibilitatea de a solicita rezervari de bilete de avioan, transferuri sau hoteluri, utilizand site-ul, si transmitand catre noi solicitarile dorite, spre a fi verificate disponibilitatile la momentul solicitarii facute de dvs.
Niad Travel actioneaza ca si Agent
Niad Travel actioneaza ca si agent pentru terti furnizori cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini, altii (Furnizori de Servicii Turistice).
Niad Travel nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice si nu garanteaza in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.
Informatiile publicate pe Site
Niad Travel ofera prin intermediul Site-ului informatii cu titlu general, cu scop consultativ. Va rugam sa aveti in vedere ca informatiile publicate pe Site pot fi modificate oricand. Este necesar sa verificati cu Furnizorul de Servicii Turistice, ambasada sau biroul de turism de la destinatie, ca informatiile aparute pe Site sunt de actualitate.
Niad Travel nu asigura nici o garantie cu privire la aranjamentele documentelor de calatorie (pasapoarte, vize, vaccinuri necesare), ca informatia de pe Site este actualizata. Drept urmare, este responsabilitatea Utilizatorului de a se asigura ca va calatori in conformitate cu masurile aplicabile acestor documente de calatorie.
Niad Travel nu garanteaza ca informatia de pe Site (incluzand, dar fara limitare, tarifele, descrierile sau datele) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune tot efortul sa corectam erorile (corectabile) de indata ce ne sunt aduse la cunostinta.
Conditiile Furnizorilor de Servicii Turistice
Orice solicitare efectuata pe Site va fi considerata drept intentia dvs. de a achizitiona un anumit produs sau serviciu turistic de la Furnizorul de Servicii Turistice. Daca cererea dvs. va fi acceptata, veti primi un e-mail de confirmare de la Niad Travel si va intra in vigoare acest contract. Toate serviciile turistice publicate pe Site sunt in functie de disponibilitatea Furnizorilor de Servicii Turistice. Termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice (incluzand regulile de transport al pasagerilor impus de liniile aeriene) se vor aplica aditional Termenilor si Conditiilor acestui Site.
Termenii Furnizorilor de Servicii Turistice pot include prevederi referitoare la diferite proceduri de plata, obligatii, anulari, modificari ale rezervarilor si restituiri de bani (daca este cazul) ori restrictii de alta natura. Unele companii aeriene pot impune taxe suplimentare cum este taxa Transit-without-visa. Niad Travel nu este responsabila pentru costurile care pot sa apara in momentul transferurilor de la un aeroport / terminal la altul. De asemenea unele hoteluri pot colecta diferite taxe locale.
Daca utilizati optiunea "Cereri speciale / Special Requests", Niad Travel nu garanteaza confirmarea acestor cereri, dar le va trimite catre Furnizorul de Servicii Turistice. Este responsabilitatea dvs. de a reconfirma direct cu Furnizorul de Servicii Turistice daca aceste servicii speciale pot fi indeplinite.
La momentul navigarii dvs. in Site, veti putea observa referiri catre diferite conditii aplicabile ofertelor speciale. Va rugam sa cititi cu atentie acesti termeni dar, va rugam luati legatura cu Niad Travel pentru detalii complete.
Sunteti direct responsabil pentru respectarea conditiilor impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice privind timpii de imbarcare, reconfirmarea zborurilor sau a oricaror alte reguli. Va rugam sa notati ca timpul minim de imbarcare (inaintea plecarii) recomandat de companiile aeriene, este de 120 min. pentru zborurile internationale, respective 90 min. pentru zborurile interne. In conditii special (high season, evenimente, etc.) acesti timpi minimi de imbarcare pot creste si prin urmare este recomandat sa verificati daca nu sinotificari in acest sens (site-ul companiei aeriene, siteul aeroportului, etc. ).
Unele companii aeriene doresc sa reconfirmati zborul cu cel putin 72 h inainte de plecare. Nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervarii dvs. de zbor. Cupoanele biletului de avion trebuie utilizate in ordine consecutiva. In cazul neresepctarii acestei prevederi, compania aeriana isi rezerva dreptul de a anula biletul in cauza.
Anulari/Modificari
In cazul in care doriti anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat (si Furnizorul de Servicii Turistice permite acest lucru), este responsabilitatea dvs. de a informa in scris sau telefonic Niad Travel despre intentiile dvs. In anumite cazuri este posibil sa nu puteti anula / modifica anumite servicii turistice sau va trebui sa respectati anumite cerinte pentru aceste actiuni.
Niad Travel sau Furnizorul de Servicii Turistice accepta toate formele de cereri scrise. Niad Travel sau Furnizorul de Servicii Turistice nu pot anula / modifica serviciul turistic inainte de a primi cererea dvs. ferma. Puteti anula rezervarea dvs. prin intermediul Site-ului in concordanta cu termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice.
In eventualitatea modificarii unei rezervari (incluzand, dar fara a se limita, anulari, restituiri de sume, schimbari de nume), Niad Travel isi rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune. Aceste taxe difera fata de taxele impuse direct de catre Furnizorul de Servicii Turistice.
Plata
Nu se accepta alte modalitati de plata in afara celor prin transfer bancar pe baza de factura proforma, si nu ne asumam nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat. Dupa confirmarea platii si intrarea banilor in contul Niad Travel, solicitantul va primi prin e-mail factura fiscala in forma finala.
In functie de termenii si conditiile impuse de hoteluri, la momentul rezervarii vi se poate cere plata integrala sau partiala a serviciului rezervat, iar plata va fi efectuata in contul Niad Travel, hotelului sau a reprezentantului acestuia.
Platile pentru hoteluri sunt efectuate in concordanta cu paragraful de mai sus.
Niad Travel sau Furnizorul de Servicii Turistice nu-si asuma nici o obligatie de a emite biletele, voucher-ul sau alte documente de calatorie in cazul neplatii integrale a serviciilor comandate. In orice situatie, sunteti responsabil pentru plata sumelor aferente servciilor turistice comandate.
Toate tarifele si taxele pot fluctua datorita modificarii cursului de schimb.
Utilizarea Site-ului Niad Travel nu este responsabila pentru aptitudinile Utilizatorului de a accesa ori utiliza Site-ul si nici pentru esecurile generate de carenta acestor aptitudini.
Niad Travel nu garanteaza ca Site-ul nu poate fi afectat de virusi sau alte actiuni care pot genera defectiuni sau alte pierderi.
Obligatiile utilizatorului
Sunteti de acord sa respectati urmatoarele obligatii incluzand (fara a se limita):
- responsabilitatea financiara pentru toate tranzactiile efectuate in contul sau numele dvs .
- aveti varsta peste 18 ani si capacitatea legala de initia actiuni juridice
- garantarea veridicitatii datelor furnizate despre dvs. sau membrii familiei dvs.
- neutilizarea Site-ului in scopuri speculative, a generarii de rezevari false sau frauduloase.
- interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care contravin legii
- obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afisa, licentia sau reproduce continutul Site-ului cu exceptia utilizarii in scop personal si necomercial a unei singure copii a informatiei continuta in Site.
Newsletter
Achizitia de produse si servicii turistice de la Niad Travel inseamna acceptul de a primi newsletter-ele Niad Travel sau alte materiale promotionale, care va vor fi trimise catre adresa dumneavoastra de e-mail/telefon si vor include noutati si oferte speciale precum si alte informatii.
Interzicerea accesului pe Site
Niad Travel isi rezerva dreptul de a va interzice oricand accesul pe Site fara o notificare prealabila.
Responsabilitatea Niad Travel
Niad Travel nu este responsabila pentru pierderile indirecte rezultate din prevederile acestui contract, din utilizarea defectuoasa a Site-ului sau a serviciilor turistice rezervate si achizitionate de pe Site.
Niad Travel este responsabila doar pentru pierderile directe a caror valoare nu va depasi tariful total al serviciilor turistice achizitionate (exceptand cazurile de deces sau accidentele personale a caror valoare nu are limita).
Legaturi catre alte Site-uri
Acest Site poate contine legaturi catre alte pagini web externe si operate de alte parti implicate.
Niad Travel nu are nici un control sau asociere cu aceste pagini web si nu isi asuma nici o responsabilitate in legatura ca acuratetea, integritatea sau calitatea acestor pagini web ale partior implicate .
Continutul acestor pagini web externe nu reflecta produsele, serviciile sau informatiile furnizate de Niad Travel. Orice opinii referitoare la continutul acestor pagini web externe vor trebui redirectionate catre administratoriil paginilor in cauza.
Forta Majora
Niad Travel nu este responsabila in cazul petrecerii unor evenimente cauzate de forta majora. Evenimentele majore includ, dar fara a se limita, interventii guvernamentale, razboaie, rapiri, incendii, inundatii, accidente, furtuni, greve, atacuri teroriste sau actiuni industriale care pot afecta Niad Travel sau furnizorii sai.
Rata de schimb
Ratele de schimb cotate pe Site sunt provenite din mai multe surse si pot sa nu fie intotdeauna actualizate zilnic. Este obligatoriu sa verificati ratele de schimb din ziua in care efectuati rezervarea.
Modificari asupra Site-ului
Niad Travel poate modifica design-ul sau continutul Site-ului, inclusiv disponibilitatea furnizorilor serviciilor turistice, baza de date, precum si alte caracteristici ale Site-ului.
Copyright si Marca Inregistrata
Copyright-ul, drepturile de proprietate si continutul Site-ului apartin Niad Professional Solutions SRL. Materialul continut pe Site este proprietatea Niad Professional Solutions SRL sau a afiliatilor sai, exceptand cazul in care sunt recunoscute ca apartinand altor parti implicate, caz in care puteti raporta acest lucru la adresa office@niadturism.ro
Alte nume de companii, produse sau servicii care apar pe Site pot fi marci inregistrate ale respectivilor proprietari.
Nu aveti nici un drept sau licenta de utilizare a acestor marci inregistrate.
Confidentialitate
Termenii politicii de confidentialitate a Niad Travel sunt prevazuti in acesti Termeni si Conditii.
Sunteti de acord cu utilizarea informatiilor dvs. personale de catre Niad Travel sau a afiliatilor si a altor parti implicate, in concordanta cu termenii si in scopul declarat stipulat in Politica de confidentialitate a Niad Travel.
Politica de Securitate
Niad Travel utilizeaza tehnologie securizata pentru a proteja informatiile dvs. personale. Niad Travel se conformeaza procedurilor si standardelor de securitate stipulate in Politica de Securitate a Niad Professional Solutions SRL.
Modificari ale Termenilor si Conditiilor
Niad Travel isi rezerva dreptul de a modifica sau actualiza oricand Termenii si Conditiile referitoare la utilizarea acestui Site, fara notificare prealabila catre Utilizatori. Versiunea actuala a Termenilor si Conditiilor va fi afisata pe Site din data in care modificarile intra in vigoare. Continuarea utilizarii acestui Site dupa publicarea acestor modificari va constitui acceptul dvs. cu privire la aceste modificari.
Legea guvernanta
Acesti Termeni si Conditii reprezinta contractul intre Utilizator si Niad Travel si este guvernat de legile din Romania.
CONDITII GENERALE DE REZERVARE - VANZARE A BILETELOR DE AVION DE CATRE AGENTIA NIAD TRAVEL
I. REZERVARI DE LOCURI
1.1. Rezervarile de locuri pentru zboruri se fac cu ajutorul sistemelor internationale computerizate de rezervari, care permit accesul agentiei la baza de date a companiei si rezervarea efectiva a locurilor pentru o anumita cursa in favoarea potentialilor pasageri.
1.2. Rezervarile sunt gratuite si se fac inaintea datei de plecare.
1.3. O data cu efectuarea rezervarii, pasagerul va primi de la agentie informatii referitoare la pretul zborului (valabil la data rezervarii, incluzand si taxele de aeroport, taxe combustibil, tarifele de servicii ale companiei Niad Travel), precum si informatiile referitoare la conditii, restrictii si reguli aplicabile biletului de avion ce poate fi cumparat in baza respectivei rezervari.
1.4. Toate conditiile, regulile si restrictiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele dictate de compania aeriana, de politica de tarife de serviciu a companiei Niad Travel, precum si de alti factori (de ex. obligatia detinerii vizei ), independenti de vointa agentiei. Aceste reguli, precum si pretul biletului de avion, se pot modifica, prin vointa celor ce le-au impus, pana in momentul cumpararii efective a biletului, fara ca agentia sa poata fi facuta in vreun fel raspunzatoare.
II. EMITEREA BILETELOR DE AVION. MODALITATI DE PLATA.
2.1. Emiterea biletelor de avion rezervate si plata acestora se fac conform conditiilor impuse de catre fiecare companie aeriana in parte. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre termenul pana la care rezervarea sa este valabila si sa efectueze plata in termen pentru achitarea biletului pentru a intra in posesia acestuia . Termenele pot fi schimbate oricind de companie, situatie in care agentia va anunta pasagerul despre modificare, fara a putea fi, insa, facuta raspunzatoare in vreun fel de catre acesta pentru o eventuala anulare.
2.2. Raportul contractual intre agentie si pasager apare in momentul in care pasagerul a achitat biletul de avion si a intrat in posesia acestuia. Inainte de a achita efectiv biletul, pasagerul are obligatia sa se informeze la agentie despre toate conditiile si restrictiile aplicabile acelui bilet si sa citeasca prezentele conditii generale.
2.3. Pasagerul poate plati biletul de avion in LEI, USD, EUR, la cursul de schimb utilizat de agentie in ziua respectiva.
III. PRETURILE BILETELOR DE AVION.
3.1. Preturile biletelor de avion comercializate prin agentie sunt rezultanta unui sistem complex de reguli tarifare, tarife contractuale, tarife publicate in sistemele centralizate de rezervari, tarife speciale, tarif de serviciu al companiei Niad Travel, etc. In aceste conditii, fiecare zbor in parte presupune calcularea de catre agentul specializat al pretului aplicabil biletului de avion respectiv . Acelasi zbor, cu aceeasi companie poate genera preturi diferite .
Data fiind infinitatea de preturi aplicabile biletelor de avion, acestea, ca si regulile aplicabile lor, nu pot fi afisate sau publicate. De asemenea, informatiile referitoare la reguli, care provin din comunicarile scrise sau transmise computerizat de catre companie, prin sistemele de rezervare centralizate sau direct la agentie, au un caracter continuu, modificarile pot fi permanente, drept pentru care ele nu pot fi traduse si publicate in vreun inscris.
3.2. Preturile de vanzare nu sunt neaparat inscrise pe biletele de avion. Intre pretul inscris pe biletul de avion si cel efectiv incasat de agentie, pot aparea diferente semnificative, care decurg din regulile de emitere a biletelor de avion stabilite de companie precum si din politica de tarife de serviciu a companiei Niad Travel.
Pretul unui bilet de avion devine ferm, impreuna cu toate conditiile aplicabile lui, numai in momentul in care este inscris pe documentul de incasare intocmit de agentie.
3.3. Pentru activitatea specifica, compania poate aplica urmatoarea politica de tarife de serviciu, denumite pe scurt TSF. TSF nu sunt returnabile in caz de anulare sau modificare a biletului de avion.
Schema Taxei de Serviciu public:
A Niad Travel aplica o taxa de serviciu intre 0 % si 15 % din valoarea cosului de cumparaturi. In caz de anulare voluntara taxa de serviciu este nereturnabila.
B Taxa modificare rezervare / dupa emitere -pe bilet - 25 EUR sau un alt pret, in functie de politica fiecarei companii aeriene, pret ce va fi comunicat de catre Niad Travel.
C Niad Travel nu va percepe taxe de serviciu pentru modificarile de nume, itinerariu sau anularea biletului in cazul in care biletul a fost achizitionat impreuna cu Pachetul de servicii Premium.
3.4. Biletele de avion emise de agentie sunt proprietatea I.A.T.A. - BSP Romania - in calitate de reprezentant al companiilor aeriene membre, incasarile aferente biletelor vandute se deconteaza catre I.A.T.A. BSP - Romania, drept pentru care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare despre modul in care a stabilit pretul unui bilet de avion decat de catre acest organism sau de catre compania pentru care a emis biletul.
3.5. Pretul oricarui bilet de avion presupune conditii, reguli si restrictii speciale aplicabile calatoriei la care se refera documentul respectiv in mod special. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre aceste reguli inainte de a cumpara respectivul bilet. Dupa cumpararea biletului se considera ca pasagerul a luat la cunostinta despre toate aceste reguli, el nu mai poate pretinde ca nu a fost informat, odata ce a intrat in posesia biletului de avion.
3.6. Pretul biletului de avion include de regula taxele de aeroport, taxe combustibil, TSF. Exista, insa, situatii, independente de vointa agentiei, in care, pe parcursul calatoriei i se pot solicita pasagerului si alte taxe, care nu au fost percepute initial, situatie in care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare.
IV. BILETUL DE AVION
4.1. Biletul de avion este documentul, inscrisul sau conventia electronica in baza careia se efectueaza zborul. Biletul de avion este emis de agentie dar este proprietatea companiei aeriene pentru care a fost emis.
4.2. Pasagerul posesor al biletului de avion cumparat are obligatia de a-l pastra in stare buna si de a-l prezenta la imbarcare in vederea admiterii sale la zbor. Pierderea sau deteriorarea biletului de avion de catre pasager nu il indreptateste pe acesta la primirea unui nou bilet, neefectuarea zborului din acest motiv cade in sarcina exclusiva a pasagerului, fara ca acesta sa poata pretinde agentiei sau companiei nici un fel de despagubiri.
4.3. Conditiile contractului si informatiile inscrise pe biletul de avion completeaza prezentele conditii generale. Se considera ca pasagerul care a intrat in posesia biletului de avion a luat la cunostinta de toate aceste informatii.
4.4. In cazul biletelor de avion ce includ in ruta o schimbare de aeroport, companiile aeriene ofera spre vanzare aceste zboruri luand in calcul timpul minim de conexiune standard intre zboruri stabilit de autoritatile aeroportuare. Tariful biletelor nu include costul transferului intre cele doua aeroporturi si neprezentarea sau intarzierea la zbor, care nu este cauzata de intarzierea/anularea zborurilor de catre companiile aeriene, va fi in responsabiliatea pasagerilor.
V. DREPTURILE SI OBLIGATIILE PARTILOR
5.1. Agentia este raspunzatoare de emiterea corecta a biletelor de avion si de informarea cu buna credinta a pasagerului asupra conditiilor aplicabile biletului de avion vandut.
5.2. Informarea pasagerilor se va realiza prin afisarea la loc vizibil in agentie a prezentelor conditii generale de vanzare a biletelor de avion precum si prin prezentarea, la cererea expresa a pasagerului, a conditiilor speciale de transport ale companiei, aplicabile zborului in cauza, fara a fi nevoie de o semnatura a pasagerului care sa certifice ca a fost informat.
5.3. Pasagerul este obligat sa citeasca prezentele conditii generale afisate in agentie inainte de a cumpara biletul de avion. Biletul de avion, o data cumparat, se presupune ca pasagerul a luat la cunostinta despre toate informatiile legate de biletul respectiv, el nemaiputind sa invoce ulterior necunoasterea acestora si sa pretinda eventuale despagubiri agentiei.
5.4. Pasagerul este obligat sa se prezinte la imbarcarea pentru zbor cu cel putin 1 ora si 30 de minute inainte de ora plecarii, pentru a i se putea intocmi formalitatile necesare.
5.5. Agentia nu este raspunzatoare si nu i se pot pretinde despagubiri pentru ca pasagerul nu a zburat, in urmatoarele conditii :
- pasagerul nu s-a prezentat la timp la imbarcare (1 ora si 30 min inainte de ora plecarii inscrisa pe bilet)
- pasagerul este refuzat la imbarcare datorita unor probleme legate de documentele sale personale (inclusiv lipsa viza de intrare pentru tara de destinatie, viza falsa, pasaport cu interdictie etc) sau in situatia unui refuz nejustificat al autoritatilor de a permite calatoria.
- alte imprejurari sau cazuri de forta majora, pe care agentia nu le putea prevedea sau evita
5.6. Agentia nu este raspunzatoare pentru intirzieri sau modificari de orar ale companiei aeriene pentru care s-a emis biletul, pentru calitatea zborului , pentru situatii de suprarezervare sau pentru servicii aferente zborului (ex - pierderi de bagaje), obligatii care cad direct in sarcina companiei. In astfel de situatii, pasagerul se va adresa direct companiei transportatoare, care va despagubi pasagerul in conformitate cu reglementarile internationale.
5.7. Pasagerul poate renunta la biletul de avion cumparat in orice moment, inainte de data plecarii. Indiferent de motivul renuntarii, regula presupune ca pasagerului i se va aplica o penalizare de 100% din valoarea biletului incluisv taxe si TSF + 15 EUR TSF de anulare.
Daca regulile companiei permit conditii de returnare mai avantajoase, agentia va aplica aceste reguli, in favoarea pasagerului, fara ca acestea sa afecteze retinerea TSF si TSF de anulare.
Daca la momentul emiterii biletului de avion clientul a beneficiat de un anumit discount, in cazul solicitarii de anulare voluntara, suma respectiva va fi retinuta de catre agentie din suma recuperabila de la compania aeriana.
5.8. Pasagerul poate modifica biletul initial cumparat in conditiile stabilite de compania pentru care a fost emis biletul, pentru fiecare caz in parte.Pentru fiecare modificare se aplica penalizarea prevazuta de conditiile stabilite de compania pentru care s-a emis biletul. Orice modificare a unui bilet de avion se efectueaza inaintea plecarii zborului initial ce urmeaza a fi modificat. Biletul nu poate fi pastrat pentru in vederea unei utilizari ulterioare daca nu este modificat reemis inaintea zborului programat initial. Agentia va aplica TSF pentru modificare conform politicii sale comerciale.
5.9. Pasagerul nu poate utiliza numai parti componente ale zborului aferent biletului cumparat. Neprezentarea pasagerului la primul zbor se considera renuntare la bilet si i se aplica prevederile din prezentele conditii generale.
5.10. Pasagerul nu poate transmite biletul de avion unei terte persoane.
5.11. Neprezentarea la zbor presupune pierderea biletului de avion, cu o penalizare de 100% din valoarea biletului.
5.12. In situatia in care pasagerul, din vina sa, utilizeaza doar partial zborurile inscrise in biletul de avion cumparat, el nu va putea pretinde despagubiri de nici un fel agentiei sau companiei pentru care s-a emis biletul.
5.13. Pasagerul trebuie sa prezinte la imbarcare un document de calatorie(Carte de identitate, Pasaport) valabil minim 6 luni de la data iesirii din tara.Pasagerul are obligatia de a se informa despre conditiile de calatorie la autoritatile romane(Politia de Frontiera, Ministerul Afacerilor Externe, Ambasada sau Consulatul tarii vizitate) .Pasagerul are obligatia sa se asigure ca este in regula din punct de vedere al tuturor formalitatilor necesare calatoriei( politie, vama, sanatate, pasaport, viza, etc), agentia neavind nici o raspundere in fata pasagerului din acest punct de vedere. Refuzul la imbarcare dintr-unul din aceste motive cade in sarcina exclusiva a pasagerului, fara ca acesta sa poata pretinde despagubiri agentiei.
5.14. Agentia va informa de buna credinta pasagerul asupra formalitatilor necesare calatoriei solicitate, conform informatiilor furnizate de sistemul computerizat de rezervare, dar nu poate fi facuta responsabila asupra veridicitatii acestor informatii si nici trasa la raspundere pentru a le fi oferit sau nu, deoarece serviciul de informare este unul oferit suplimentar si nu are legatura cu serviciul de emitere a biletului de avion.
5.15. Agentia nu este raspunzatoare pentru pagube sau inconveniente produse pasagerului in timpul zborului sau datorita unor modificari de orar, intirzieri ale zborurilor, etc, imprejurari care se afla dincolo de controlul si vointa agentiei.
5.16. Datorita situatiei create prin cererile masive de azil politic sau raminerile ilegale in tarile din Vest, autoritatile tuturor statelor, chiar in prezenta vizei de intrare eliberata de ambasadele tarilor respective in Romania, pot refuza fara explicatii sa permita trecerea frontierei, respectiv imbarcarea in avion a pasagerului. In astfel de situatii, agentiei nu i se pot solicita despagubiri, deoarece imposibilitatea efectuarii transportului se datoreaza faptei unui tert.
5.17. In cazul in care pasagerului i se fura biletul de avion cumparat(in cazul biletelor de hartie), pe baza de declaratie pe proprie raspundere si acte doveditoare de la Politie, el poate solicita agentiei emiterea unui duplicat dupa biletul respectiv, fara a plati costuri suplimentare.
VI. RECLAMATII
6.1. Orice reclamatie cu privire la biletul de avion cumparat se va face in scris, pe adresa de e-mail office@niadturism, in termen de max 10 zile lucratoare de la data producerii evenimentului reclamat.
6.2. Reclamatiile care nu sunt facute in scris nu vor fi luate in considerare.
6.3. Agentia va transmite reclamatia respectiva companiei aeriene pentru care a fost emis biletul iar solutia data apartine companiei aeriana, in calitate de proprietara a biletului.
Agentia va informa pasagerul despre solutia data de companie reclamatiei, in scris, in termen de 3 zile de la primirea raspunsului de la companie.
In situatia in care pasagerul nu este multumit cu raspunsul primit el se va adresa direct companiei aeriene care a efectuat zborul.
6.4. Pasagerul va fi despagubit direct de catre compania aeriana in toate cazurile in care aceasta decide acest lucru, agentia nefiind obligata sa intermedieze astfel de despagubiri.
6.5. Orice reclamatie se va face de catre pasager in conformitate cu prezentele conditii generale de vanzare a biletelor de avion.
VII. DISPOZITII FINALE
7.1. Prezentele conditii generale sunt realizate in conformitate si se completeaza cu prevederile CONVENTIEI DE LA VARSOVIA , in care Romania este parte semnatara, in conformitate cu prevederile art. 11, aliniatul 2 din CONSTITUTIA ROMANIEI.
7.2. Afisarea in agentie a prezentelor conditii generale presupune obligativitatea pasagerului de a le citi. Se considera ca pasagerul care a cumparat biletul de avion a luat la cunostinta despre continutul acestor conditii si el nu va mai putea invoca ulterior necunoasterea lor sau lipsa de informare.
7.3. Prezentele conditii generale vor fi aplicabile si opozabile tertilor in toate situatiile stipulate in cuprinsul lor.
7.4. Niad Travel se incadreaza in exceptiile OG 130/2000 art.6. lit. f.
Termeni si conditii rezervari hoteliere
Niad Travel isi rezerva dreptul de a modifica acesti termini si conditii in orice moment. Modificarile vor intra in vigoare de indata ce vo fi publicate pe www.niadturism.ro
EFECTUAREA / MODIFICAREA / ANULAREA REZERVARILOR
1. Orice rezervare efectuata online si neanulata la termenul limita de anulare specificat in sistem se considera FERMA si implica automat responsabilitatea platii.
2. Toate anularile vor fi efectuate prin intermediul sistemului online sau in cazul unei disfunctionalitati a sistemului se poate contacta departamentul de rezervari si helpdesk al happytour.ro
3. Termenul limita de anulare fara penalizare este specificat in momentul efectuarii rezervarii online. Depasirea termenului respectiv implica plata penalizarilor care de asemenea sunt specificate in rezervare.
4. In cazul neprezentarii la hotel, se va aplica o penalizare de minimum o noapte (pana la maximum costul intregii sederi, in functie de politica de anulare a hotelului).
5. Cererile de rambursare, ca urmare a neutilizarii in totalitate sau partiala a serviciilor turistice, trebuiesc insotite de o confirmare scrisa din partea hotelului. Aceasta confirmare nu garanteaza returnarea contravalorii serviciilor neutilizate. Va fi onorata numai in cazul in care hotelul accepta returnarea contravalorii.
6. Toate rezervarile vor fi onorate numai pentru persoanele pe numele carora s-a facut rezervarea. Schimbarile de nume nu sunt permise.
7. In caz de imposibilitate fortuita de a onora rezervarea, Niad Travel isi rezerva dreptul de a inlocui hotelul sau alte servicii confirmate initial cu altele de categorie similara sau superioara, fara nici un fel de alta compensatie in schimb sau de a returna banii integral in cazul in care este imposibila oferirea unei alternative.
8. Cazarea se face de obicei intre 12.00 si 14.00, ora locala, in ziua sosirii programata in rezervare. Pentru a evita probleme la cazare, va rugam sa ne informati in cazul in care veti ajunge mai tarziu la hotel.
9. Toate hotelurile publicate pe www.niadturism.ro solicita ca cel putin unul dintre pasageri sa aiba 18ani impliniti. In cazul in care clientii au sub 25 ani si rezerva hoteluri din SUA sunt rugati sa contacteze hotelul direct pentru clarificari.
TARIFE
1. Niadturism.ro nu percepe taxe sau comisioane in plus fata de tarifele afisate online.
2. Mesele incluse in fiecare tarif sunt specificate la rubrica 'Mese incluse'.
3. In anumite destinatii este posibil sa se perceapa taxe locale platibile direct la hotel.
4. Unele hoteluri au tarife fluctuante, care se schimba zilnic. Tariful nu se garanteaza decat pe baza unei rezervari confirmate. Nu se accepta o cerere de rambursare bazata pe faptul ca pretul de vanzare a fost aproape sau peste tariful de receptie.
5. Conducerea hotelului are dreptul sa ceara la sosire detaliile cardului de credit sau un deposit care sa acopere si sa garanteze orice costuri suplimentare care pot aparea in timpul sederii dumneavoastra.
TIPURI DE CAMERE
1. Tipurile de camere pot depinde de disponibilitatea acelui tip de camera in hotel si pot varia in functie de hotel si/sau de tara in ceea ce priveste categorizarea tipurilor de camere. Incercam sa ne asiguram ca hotelul ofera tipul de camera rezervat, totusi pot exista ocazii cand in loc de o camera cu pat dublu poate fi alocata o camera cu doua paturi separate sau o camera cu pat dublu poate fi alocata in loc de o camera cu doua paturi separate. Va rugam sa luati la cunostinta ca majoritatea hotelurilor europene ofera doua paturi single alaturate pentru a forma un pat dublu. In timp ce toate preferintele legate de tipul de camera dorit sunt trimise la hotel, alocarea camerelor este facuta de catre hotel si depinde de disponibilitatea din momentul intrarii in hotel. O camera tripla nu garanteaza trei paturi separate. Marimile paturilor si configuratia lor pot diferi. Acest lucru poate include si un pat pliant. O camera cvadrupla este o camera pentru patru adulti, cu doua, trei sau patru paturi. Acest lucru poate include si paturi pliante. Aranjamentul paturilor poate varia considerabil.
2. Orice cerere suplimentara, cum ar fi pentru etaj superior, pentru camera de fumatori etc. nu e garantata in momentul rezervarii. Va depinde de disponibilitatea hotelului in ziua intrarii clientului.
3. Clasificarea dupa stele a hotelurilor afisate ofera o idee generala a calitatii hotelului si un nivel aproximativ de facilitati, servicii si comoditati. Totusi criteriile si cerintele specifice aplicate pot diferi de la tara la tara. Niad Travel nu se face responsabila de aceasta varietate in ceea ce priveste clasificarea hotelurilor intre tari, tipuri de camere si informatiile despre hotel legate de aceste chestiuni. Este responsabilitatea persoanei care face rezervarea sa se asigure ca tipul de camera rezervat este adecvat numarului de persoane care calatoresc.
RECLAMATII
1.Orice reclamatie trebuie depusa in scris la sediul Niad Travel in maxim 30 zile de la data iesirii din hotel.
2.Nu vom lua in considerare reclamatiile care nu au fost supuse atentiei hotelului pe timpul sederii clientului. Orice reclamatie trebuie raportata pe loc hotelului.
3.Nu suntem responsabili pentru compensarea niciunei situatii care ar fi putut fi rezolvata la fata locului daca hotelul ar fi fost informat.
TERMENI SI CONDITII GENERALE
1. niadturism.ro nu va fi responsabil pentru orice inconveniente sau rezultate ale unor circumstante neprevazute cum ar fi inundatii, cutremure, revolte, acte teroriste, acte guvernamentale sau schimbarea autoritatii dintr-o tara, conditii de vreme nefavorabile sau renovari la hotel care nu ni s-au comunicat in avans.
2. Diferentele de clima si regulile de economisire a energiei din diferite tari pot afecta sistemele de incalzire din hotelurile localizate in zona sau tara respectiva. De exemplu, in Italia sistemul de incalzire poate fi operat intre 15 noiembrie si 15 martie din cauza reglementarilor guvernamentale.
3. Inceperea si incetarea datelor de functionare a piscinelor pot fi deasemenea afectate de conditiile de clima si vreme. Niad Travel nu este responsabil pentru politicile hotelurilor legate de aceste aspecte.
4. Dupa efectuarea rezervarii, va rugam verificati si asigurati-va ca toate detaliile din voucher ( cum ar fi adresa hotelului, informatiile despre hotel, oras si tara ) sunt corecte. In acest mod veti fi protejat de orice neplaceri cauzate de o eroare a sistemului.
5. Folosirea site-ului se face numai in urma acceptarii termenilor si conditiilor. Daca nu acceptati acesti termeni si conditii, nu folositi acest site.
CONTRACTUL CU TURISTUL
CONTRACTUL - CADRU de comercializare a pachetelor de servicii turistice
Partile contractante
Societatea NIAD PROFESSIONAL SOLUTIONS SRL, ca firma detinatoare a agentiei NIAD TRAVEL, cu sediul în Bucuresti,AL. Rotunda nr. 4, Bloc H6, Scara E, Apt. 81, Sector 3 număr de înregistrare la registrul comerţului J40/3001/2011, cod de înregistrare fiscală 28177569, cont bancar RO05 RNCB 0304 1208 7976 0001, deschis la BCR – Balta Alba, titulară a Licenţei de turism nr. 7747 / 2017, pentru Agenţia Niad Travel, reprezentată prin Adrian Buzoianu, în calitate de Administrator, denumită în continuare Agenţia;
si turistul/reprezentantul turistului,
I. Obiectul contractului
1.1. Obiectul contractului îl constituie vânzarea de către Agenţie a pachetului de servicii turistice înscris în voucher, bilet de odihnă, tratament, bilet de excursie, alt înscris anexat prezentului contract şi eliberarea documentelor de plată şi călătorie.
II. Încheierea contractului
2.1. Contractul se încheie, după caz, în oricare din următoarele situaţii:
a) în momentul semnării lui de către turist sau prin acceptarea condiţiilor contractuale de servicii turistice, inclusiv în cazul celor achiziţionate la distanţă prin mijloace electronice;
b) în momentul în care turistul primeşte confirmarea scrisă a rezervării de la Agenţie, în cel mult 60 de zile calendaristice de la data întocmirii bonului de comandă. Este responsabilitatea agenţiei de turism de a informa turistul prin orice mijloace convenite în scris cu acesta (telefon, mail, fax etc.) dacă rezervarea pe care a solicitat-o s-a confirmat. Pentru procesarea unei rezervări de servicii, Agenţia poate solicita un avans de până la 50 % din preţul pachetului sau plata integrală a contravalorii pachetului, în funcţie de data la care turistul solicită serviciile.
1. În cazul în care conţinutul bonului de comandă nu diferă de conţinutul confirmării călătoriei turistice şi confirmarea s-a efectuat în termenul de 60 de zile calendaristice de la data semnării bonului de comandă, turistul care decide să renunţe la călătoria turistică datorează Agenţiei penalităţi conform cap. VI.
2. În cazul în care conţinutul bonului de comandă diferă de conţinutul confirmării călătoriei turistice primite în scris de la Agenţie sau dacă această confirmare nu s-a făcut în termenul de 60 de zile calendaristice de la data semnării bonului de comandă, turistul poate considera că voiajul nu a fost rezervat şi are dreptul la rambursarea imediată a tuturor sumelor deja plătite;
c) în momentul eliberării documentelor de călătorie (voucher, bilet de odihnă şi/sau tratament, bilet de excursie etc.), inclusiv în format electronic, în cazul în care pachetele de servicii turistice fac parte din oferta standard a agenţiei de turism sau există deja confirmarea de rezervare din partea altor prestatori.
2.2. În cazul în care prezentul contract este pus integral la dispoziţia turistului sub formă de catalog, pliant, alte înscrisuri, site-ul Agenţiei sau alte mijloace de comunicare electronică (e- mail, fax etc.), obligaţia de informare a turistului este considerată îndeplinită prin înscrierea acestei informaţii în oricare dintre documentele de călătorie sau documentele fiscale furnizate de Agenţie, nefiind necesară încheierea în formă scrisă a contractului de comercializare a pachetelor de servicii turistice, respectiv dacă prezentul contract prezentat turistului în modalităţile prevăzute mai sus conţine clauzele prevăzute la art. 12 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 107/1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, republicată.
2.3. Contractul încetează de drept odată cu finalizarea prestării efective a pachetului de servicii turistice înscris în documentele de călătorie.
III. Preţul contractului şi modalităţi de plată
3.1. Preţul contractului este specificat pe factura şi se compune din costul serviciilor turistice efective, comisionul Agenţiei şi TVA. Dacă preţul nu este specificat în prezentul contract, atunci acesta este specificat în bonul de comandă (dacă există), alte documente de călătorie, cataloage, pliante, alte înscrisuri puse la dispoziţie turistului, site-ul Agenţiei, alte mijloace de comunicare electronică şi/sau pe factură.
3.2. Modalităţi de plată:
3.2.1. La încheierea contractului se poate percepe un avans de minim 30% din preţul stabilit sau, după caz, plata integrală a contravalorii pachetului de servicii turistice.
3.2.2. În cazul în care la încheierea contractului s-a perceput un avans, plata finală se va face astfel:
a) pentru serviciile turistice care necesită confirmare din partea prestatorilor, conform termenelor de plată comunicate de Agenţie în scris prin bonul de comandă sau alte mijloace de comunicare;
b) pentru serviciile turistice care nu necesită confirmare din partea prestatorilor, după cum urmează:
3.3. Plata serviciilor turistice externe aferente contractului se poate efectua într-o singură monedă, în valuta specificată în contract sau în RON la cursul de vanzare al BNR + 2% (coeficientul de risc valutar) din ziua emiterii facturii.
IV. Drepturile şi obligaţiile Agenţiei
4.1. Agenţia se obligă să furnizeze turistului un bon de comandă, numai în situaţia solicitării unor pachete de servicii turistice care nu fac parte din oferta proprie/standard a agenţiei de turism şi care necesită confirmarea rezervării din partea altor prestatori. În cazul solicitării unor pachete de servicii turistice care se regăsesc în oferta proprie a agenţiei de turism sau în cazul în care există deja confirmare asupra rezervării din partea altor prestatori, Agenţia poate furniza turistului un bon de comandă, dacă consideră necesar.
4.2. În cazul modificării uneia dintre prevederile esenţiale ale contractului, cum ar fi: serviciile incluse în pachet, datele de călătorie, modificarea categoriei unităţii de cazare, Agenţia are obligaţia de a informa turistul cu cel puţin 15 zile înainte de data începerii călătoriei.
În cazurile prevăzute la pct. 4.7 lit. b) şi c), informarea se va face în timp util pentru a permite turistului să decidă începerea călătoriei.
4.3. În cazul achiziţionării unui pachet de servicii turistice având în componenţă şi asigurarea transportului pe cale aeriană, transportatorul aerian, fără a cere acordul agenţiei de turism care derulează programul turistic, are dreptul de a modifica orele de zbor. Prin urmare, Agenţia nu este răspunzătoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o altă oră decât cea înscrisă în programul turistic. Pentru aceste întârzieri, compania aeriană este obligată să asiste turiştii conform Regulamentului (CE) nr. 261/2004 al Parlamentului European şi al Consiliului din 11 februarie 2004 de stabilire a unor norme comune în materie de compensare şi de asistenţă a pasagerilor în eventualitatea refuzului la îmbarcare şi anulării sau întârzierii prelungite a zborurilor şi de abrogare a Regulamentului (CEE) nr. 295/91, implementat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.912/2006. Orice problemă privind operarea zborului şi acţiunile adiacente acestuia intră în competenţa şi responsabilitatea transportatorului, biletul de avion reprezentând contractul între pasager şi transportator. În cazul acestor pachete de servicii turistice, ziua de plecare şi ziua de sosire nu sunt considerate zile turistice, acestea fiind destinate transportului.
4.4. În situaţia achiziţionării unui produs de tip croazieră, linia de croazieră poate modifica, din motive ce ţin de siguranţa navigării, numărul cabinei şi locaţia acesteia pe punţi (o punte inferioară, una superioară, mai spre pupa sau spre prova etc.), doar cu o cabină de aceeaşi categorie ca cea rezervată iniţial, caz în care turistul nu va fi despăgubit în niciun mod având în vedere că este vorba de acelaşi tip de cabină ca şi cel rezervat.
4.5. Agenţia poate modifica preţul contractului în sensul majorării sau micşorării, după caz, arătând totodată modul de calcul al majorărilor sau micşorărilor de preţ ale contractului şi numai dacă modificarea are loc ca urmare a variaţiilor costurilor de transport, a redevenţelor şi a taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/îmbarcare în porturi şi aeroporturi, a taxelor de turist ori a cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat. Preţurile stabilite în contract nu pot fi majorate, în niciun caz, în cursul celor 20 de zile calendaristice care preced data plecării.
4.6. În cazul în care, după începerea călătoriei turistice, o parte importantă din serviciile turistice prevăzute în contract nu este realizată sau Agenţia constată că nu le va putea realiza, aceasta este obligată:
a) să ofere turistului alternative corespunzătoare în vederea continuării călătoriei turistice fără majorarea preţului, respectiv serviciile turistice oferite să fie de aceeaşi calitate şi cantitate;
b) să restituie turistului sumele ce reprezintă diferenţa dintre serviciile turistice achitate şi cele efectiv prestate în timpul călătoriei turistice;
c) în cazul în care nu pot fi oferite turistului alternative corespunzătoare sau acesta nu le acceptă din motive întemeiate, să asigure fără costuri suplimentare transportul retur al turistului la locul de plecare ori în alt loc agreat de acesta şi, după caz, despăgubirea pentru serviciile neprestate.
4.7. Agenţia este răspunzătoare pentru buna executare a obligaţiilor asumate prin contract, cu excepţia următoarelor cazuri:
a) când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligaţiilor asumate prin contract se datorează turistului;
b) când neîndeplinirea obligaţiilor se datorează unor cauze de forţă majoră sau unor împrejurări pe care nici Agenţia, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita, inclusiv, dar fără a se limita la: modificarea companiei aeriene, de orar sau de itinerar, întârzieri în traficul mijloacelor de transport, defectarea mijlocului de transport, accident, blocaje, lucrări sau reparaţii pe drumurile publice), neîndeplinirea grupului minim ca urmare a unor renunţări de ultimă oră sau a neobţinerii vizelor pentru toţi participanţii. Agenţia nu este răspunzătoare pentru prejudiciile cauzate turistului ca urmare a întârzierilor curselor (inclusiv charter), a pierderii de bagaje şi a altor împrejurări care revin exclusiv în sarcina transportatorului în temeiul actelor normative specifice;
c) când neîndeplinirea obligaţiilor se datorează unui terţ care nu are legătură cu furnizarea serviciilor prevăzute în contract, iar cauzele care au determinat neîndeplinirea obligaţiilor au un caracter imprevizibil şi inevitabil.
4.8. Agenţia are obligaţia să furnizeze în scris turistului sau prin orice mijloace de comunicare electronice convenite în scris cu turistul (e-mail, fax, sms etc.), cu 5 zile, dar nu mai puţin de 3 zile, înainte de data plecării, următoarele informaţii:
a) orarele, locurile escalelor şi legăturile, precum şi, după caz, locul ce urmează să fie ocupat de turist în fiecare dintre mijloacele de transport incluse;
b) denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon şi de fax, adresele de e-mail ale reprezentanţei locale a organizatorului şi/sau a detailistului ori, în lipsa acestora, un număr de apel de urgenţă care să îi permită contactarea organizatorului şi/sau a detailistului;
c) pentru călătoriile minorilor neînsoţiţi de părinţi, informaţii care să permită părinţilor stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la locul cazării copilului;
d) obligaţiile turistului prevăzute la pct. 5.10, 5.11 şi 5.13.
4.9. Agenţia parte în contract este obligată să acorde prompt asistenţă turistului aflat în dificultate, în cazul situaţiilor de forţă majoră sau al unui eveniment pe care nici agenţia de turism, nici furnizorul sau prestatorul de servicii, cu tot efortul depus, nu îl puteau prevedea sau evita.
4.10. Agentia nu este raspunzatoare pentru conditiile meteorologice pe care turistul le gaseste la destinatie (soare, zapada, ploaie), pentru vestimentatia si comportamentul angajatilor spatiilor de cazare si masa in care turistul va locui sau servi masa. Agentia nu poate raspunde de pozitionarea camerei sau de vederea pe care aceasta o ofera (cu exceptia camerelor pentru care turistul achita supliment de vedere) si nici de tipurile/felurile de mancare care vor fi servite.
V. Drepturile şi obligaţiile turistului
5.1. În cazul în care turistul nu poate să participe la călătoria turistică independent de motivele care stau la baza imposibilităţii de participare, acesta poate să cesioneze contractul unei terţe persoane care îndeplineşte toate condiţiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligaţia de a anunţa în scris Agenţia cu cel puţin 5 zile înaintea datei de plecare. În acest caz, între turistul care nu poate participa la călătoria turistică contractată (cedentul), terţa persoană (cesionarul) şi agenţia de turism (debitor cedat) urmează a se încheia un contract de cesiune cu privire la pachetul de servicii turistice contractate şi cesionate. Responsabilitatea încheierii contractului de cesiune revine, după caz, fie cedentului, fie cesionarului, şi niciodată agenţiei de turism (debitorului cedat). Turistul care cedează pachetul său de servicii, precum şi cesionarul sunt responsabili în mod solidar la plata preţului călătoriei şi a eventualelor costuri suplimentare apărute cu ocazia acestei cedări.
5.2. În cazul sejururilor de odihnă şi/sau de tratament cu locul de desfăşurare în România, turistul are obligaţia să respecte următorul program de acordare a serviciilor: cazarea se face, de regulă, la ora 18,00 a zilei de intrare şi se termină, de regulă, la ora 12 a zilei de ieşire înscrise pe documentele de călătorie (voucher, bilet de odihnă şi/sau tratament, bilet de excursie etc.). Eventualele costuri suplimentare generate de neeliberarea spaţiilor de cazare până cel târziu la orele specificate mai sus cad în sarcina exclusivă a turistului.
5.3. În cazul în care preţurile stabilite în contract sunt majorate cu peste 10%, indiferent de motivele majorării, turistul poate rezilia/denunţa unilateral contractul fără nicio obligaţie faţă de Agenţie, acesta având dreptul la rambursarea imediată de către Agenţie a sumelor plătite, inclusiv comisionul.
5.4. Turistul este obligat să comunice Agenţiei în termen de 5 zile calendaristice de la primirea înştiinţării prevăzute la cap. IV pct. 4.2 modificarea prevederilor esenţiale ale contractului sau în timp util înainte de începerea călătoriei, iar în cazul în care se aplică clauzele prevăzute în cap. IV pct. 4.7 lit. b) şi c), hotărârea sa de a opta pentru:
a) rezilierea/denunţarea unilaterală a contractului fără plata penalităţilor; sau
b) acceptarea noilor condiţii ale contractului.
5.5. În cazul în care turistul decide să participe la călătoria asupra căreia s-au operat modificări în condiţiile cap. IV pct. 4.2 se consideră că toate modificările au fost acceptate şi turistul nu poate solicita despăgubiri ulterioare datorate modificărilor de acest tip.
5.6. În cazul în care turistul reziliază/denunţă unilateral contractul în temeiul pct. 5.4 sau Agenţia anulează călătoria turistică înaintea datei de plecare, turistul are dreptul:
a) să accepte la acelaşi preţ un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalentă sau superioară, propus de Agenţie;
b) să accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioară propus de Agenţie, cu rambursarea imediată a diferenţei de preţ, în sensul rambursării diferenţei de preţ dintre cele două pachete turistice, la momentul încheierii noului contract de prestare de servicii;
c) să i se ramburseze imediat toate sumele achitate în virtutea contractului.
5.7. În toate cazurile menţionate la pct. 5.6, turistul are dreptul să solicite Agenţiei şi o despăgubire, al cărei cuantum poate fi stabilit prin acordul comun al părţilor sau în baza unei hotărâri a instanţei de judecată, pentru neîndeplinirea prevederilor contractului iniţial, cu excepţia cazurilor în care:
a) anularea s-a făcut datorită nerealizării numărului minim de persoane menţionat în contract, iar Agenţia a informat în scris turistul cu cel puţin 15 zile calendaristice premergătoare datei plecării;
b) anularea s-a datorat unui caz de forţă majoră (circumstanţe imprevizibile, independente de voinţa celui care le invocă şi ale căror consecinţe nu au putut fi evitate în ciuda oricăror eforturi depuse, în aceasta nefiind incluse suprarezervările, caz în care responsabilitatea revine companiei aeriene sau unităţii de cazare) sau unor cauze dintre cele prevăzute la cap. IV pct. 4.7 lit. b);
c) anularea s-a făcut din vina turistului.
5.8. Turistul are dreptul să rezilieze/denunţe unilateral în orice moment, în tot sau în parte, contractul, iar în cazul în care rezilierea/denunţarea unilaterală îi este imputabilă este obligat sa despăgubească Agenţia pentru prejudiciul creat acesteia, conform prevederilor cap. VI, cu excepţia cazurilor de forţă majoră definite conform legii. Despăgubirea se poate ridica la maximul preţului pachetului de servicii turistice contractat.
5.9. În cazul în care turistul alege să se mute la un alt hotel decât cel contractat iniţial şi achitat, responsabilitatea financiară a renunţării îi aparţine. Agenţia va rezolva cerinţele turistului în limita posibilităţilor, eventualele diferenţe de preţ urmând a fi suportate de către turist.
Dacă turistul solicită nemotivat schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricărora dintre servicii, aceasta echivalează cu rezilierea/denunţarea unilaterală a contractului, cu aplicarea penalităţilor prevăzute la cap. VI la momentul respectiv şi încheierea unui nou contract.
5.10. Turistul este obligat să achite la recepţia unităţii hoteliere taxa de staţiune, taxa de salubritate, precum şi alte taxe locale, fără a putea pretinde despăgubiri sau returnarea sumelor de la Agenţie.
5.11. Turistul este obligat să prezinte la recepţia unităţii hoteliere actele sale de identitate, precum şi documentul de călătorie eliberat de Agenţie (voucher, bilet de odihnă şi/sau de tratament etc.), în vederea acordării serviciilor turistice. În cazul în care turistul beneficiază de bilete de odihnă şi tratament, este obligat să prezinte la recepţia unităţii hoteliere bilet de trimitere de la medicul de familie şi dovada plăţii contribuţiilor pentru asigurări sociale, la zi.
5.12. Turistul ia la cunoştinţă că serviciile pe care le achiziţionează fără ca acestea să facă parte din contractul cu agenţia de turism sunt în stricta responsabilitate a prestatorului local, sunt guvernate de legislaţia ţării de destinaţie, iar agenţia de turism nu are nicio responsabilitate asupra prestaţiilor în cauză.
5.13.a)Dacă pentru efectuarea călătoriei este necesară îndeplinirea de către turist a unor formalităţi suplimentare (de exemplu, călătoria împreună cu minori, situaţia în care numele turistului este schimbat ca urmare a căsătoriei/desfacerii ei etc.), acesta are obligaţia de a îndeplini toate cerinţele legale. Pentru o informare optimă, Agenţia recomandă şi consultarea site-ului Poliţiei de Frontieră. În cazul în care turistul nu îşi respectă obligaţia de a se informa cu privire la formalităţile suplimentare necesare în vederea efectuării călătoriei care nu sunt în sarcina Agenţiei (de exemplu, în cazul călătoriei cu minori, împuternicire din partea părintelui sau reprezentantului legal ce nu îl însoţeşte sau orice alte documente suplimentare - enumerarea fiind exemplificativă), Agenţia este exonerată de orice răspundere în cazul imposibilităţii efectuării călătoriei.
b)Turistul este obligat sa respecte prevederile legale cu privire la regimul pasapoartelor si regimul vamal, inclusive cel al vizelor. La iesirea din tara, turistul cetatean roman este obligat sa prezinte pasaportul valabil pentru minim 6 luni, numai pentru tarile in care intrarea se face pe baza pasaportului. Eventualele vize pot fi obtinute individual sau prin intermediul Agentiei. Turistul cetatean strain este obligat sa se informeze asupra obligativitatii obtinerii vizelor la consulatele/ambasadele statului de destinatie si/sau de transit.
In cazul in care turistul este intors de la granita de catre politia de frontiera, ca urmare a neindeplinirii conditiilor mai sus mentionate. Agentia nu este raspunzatoare, nu se returneaza pretul achitat pentru pachetul touristic achizitionat, iar turistul trebuie sa-si asigure transportul pentru intoarcerea in tara. Ca atare, turistul raspunde pentru nerespectarea prevederilor referitoare la serviciile pasapoarte, vamale, sanitare etc. ale statului de destinatie.
5.14. Agenţia de turism recomandă turiştilor contactarea acesteia cu 24 de ore înainte de plecare pentru reconfirmarea detaliilor de îmbarcare (orar de zbor, loc de îmbarcare etc.).
5.15. În cazul în care o singură persoană angajează servicii pentru un număr mai mare de turişti, condiţiile contractuale se extind în mod automat asupra întregului grup pentru care au fost achitate serviciile.
5.16. Turistul este obligat să folosească mijloacele de transport, camera de hotel şi bunurile din dotarea acesteia ca un bun proprietar şi potrivit destinaţiei lor. Agenţia nu se face vinovată de eventualele pagube produse sau vătămări suferite de turist ca urmare a nerespectării acestui alineat.
5.17. Turistul are obligaţia să respecte locul, data şi ora plecării atât la dus, cât şi la întors, precum şi locurile, datele şi orele stabilite pe parcursul programului turistic contractat. Toate cheltuielile şi daunele produse ca urmare a nerespectării de către turist a prevederilor privind locurile de întâlnire şi orarele vor fi suportate de către acesta.
5.18. În cazul în care turistul care a intrat pe teritoriul statului în care se realizează pachetul de servicii turistice refuză să se mai întoarcă în România şi autorităţile din ţara respectivă fac cheltuieli de orice natură cu acesta, turistul respectiv are obligaţia de a suporta toate aceste cheltuieli.
VI. Renunţări, penalizări, despăgubiri
6.1. În cazul în care turistul renunţă din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează Agenţiei penalizări după cum urmează:
6.1.1. În cazul serviciilor turistice externe, penalizările sunt de:
a) 30 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 45 zile calendaristice înainte de data plecării;
b) 50% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 44 - 31 de zile calendaristice înainte de data plecării;
c) 100 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic de 30 zile calendaristice înainte de plecare sau prin neprezentarea la program;
d) 100 % din preţul pachetului de servicii, în cazul în care turistul a achiziţionat pachetul de servicii turistice din cadrul programului special (de exemplu, Early Booking etc.) , indiferent de data la care turistul solicită renunţarea.
6.1.2. În cazul serviciilor turistice interne, penalizările sunt de:
a) 50 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 31 zile calendaristice înainte de data începerii sejurului;
b) 100 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic de 30 zile calendaristice înainte de data începerii sejurului;
c) 100 % din preţul pachetului de servicii turistice, în cazul în care turistul a achiziţionat pachetul de servicii turistice din cadrul programului special (de exemplu, Early Booking etc.) , indiferent de data la care turistul solicită renunţarea.
6.2. În cazul în care turistul care a contractat un pachet de servicii turistice cu Agenţia şi a achitat un avans nu se prezintă în termenul specificat în bonul de comandă sau în termenul comunicat în scris, pentru a achita ratele aferente sau restul de plată, contractul se consideră reziliat de drept, iar Agenţia are dreptul de a anula rezervările efectuate în beneficiul turistului cu reţinerea penalizărilor prevăzute la pct. 6.1.
6.3. Pentru biletele de odihnă şi/sau de tratament cumpărate prin organizaţii sindicale, Agenţia va face restituiri numai în baza cererilor de renunţare contrasemnate şi ştampilate de reprezentantul organizaţiei sindicale.
6.4. În cazul în care o ambasadă refuză să acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor reţine toate taxele datorate de Agenţie prestatorilor direcţi, precum şi cheltuielile de operare proprii acesteia.
6.5. Penalizările echivalente cu cele indicate la pct. 6.1.1 lit. c) sau d), respectiv 6.1.2 lit. b) sau c) se aplică şi în cazul în care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare/destinaţie, dacă nu poate pleca în călătorie pentru că documentele personale necesare în vederea efectuării călătoriei nu sunt conforme normelor legale sau este în imposibilitatea de a părăsi teritoriului ţării, din alte motive ce ţin de persoana acestuia.
6.6. Turistul trebuie să depună în scris cererea de renunţare la pachetul de servicii turistice la Agenţia la care a achitat serviciile. În caz contrar, cererea de renunţare nu este luată în considerare.
6.7. Agenţia va acorda despăgubiri în funcţie de gradul de nerespectare a obligaţiilor din contract.
6.8. În cazul în care agenţia de turism Niad Travel revinde serviciile turistice ale altor prestatori de turism, se vor percepe penalizarile respectivului prestator de turism, care vor fi aduse la cunoştinţa turistului in scris, prin fax sau email.
6.9. Agenţia nu răspunde în situaţii de grevă, conflicte politice şi de război, catastrofe, de pericol public, atac terorist, embargou internaţional, precum şi în cazul în care companiile aeriene stabilesc limite de răspundere. Toate aceste situaţii care nu sunt imputabile niciunei părţi se consideră situaţii de forţă majoră şi exonerează de răspundere Agenţia.
6.10. Toate sumele menţionate la pct. 6.1, 6.2, 6.4 şi 6.5 se vor reţine de către Agenţie din avansul sau preţul total al pachetului de servicii turistice achitat de turist, fără a fi necesară intervenţia instanţelor de judecată.
VII. Reclamaţii
7.1. În cazul în care turistul este nemulţumit de serviciile turistice primite, acesta are obligaţia de a întocmi o sesizare în scris la faţa locului, clar şi explicit, cu privire la deficienţele constatate, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atât reprezentantului Agenţiei, cât şi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, reprezentanţilor locali ai turoperatorului).
Datele de contact ale Agenţiei:
Telefon: 0758.55.88.18.
E-mail: office@niadturism.ro
7.2. Atât Agenţia, cât şi prestatorul de servicii turistice vor acţiona imediat pentru soluţionarea sesizării. În cazul în care sesizarea nu este soluţionată sau este soluţionată parţial, turistul va depune la sediul Agenţiei o reclamaţie în scris, în termen de maximum 5 zile calendaristice de la încheierea călătoriei, Agenţia urmând ca, în termen de 30 de zile calendaristice, să comunice turistului despăgubirile care i se cuvin, după caz.
VIII. Asigurări
8.1. Turistul este asigurat pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere şi/sau a sumelor achitate de acesta, în cazul insolvabilităţii sau falimentului Agenţiei, la Societatea de Asigurare OMNIASIG, din localitatea BUCURESTI., Aleea Alexandru nr.51, sector 1 telefon 021-4057420, fax 021 -3114490, Nr. de inregistrare la Registrul Comertului J40/10454/2001, CUI 14360018, nr, inregistrare in Registrul Asiguratorilor RA – 047/10.04.2003, cu polita I 49003 cu valabilitate pana in 21.03.2018 este afişată pe pagina web a agenţiei de turism . www.niadturism.ro
8.2. Condiţiile în care turistul va fi despăgubit de către societatea de asigurare sunt:
8.2.1. În cazul în care Agenţia nu efectuează repatrierea turistului, acesta are obligaţia de a anunţa imediat societatea de asigurare prin telefon, fax sau e-mail. În această situaţie societatea de asigurare nu are obligaţia de a achita imediat contravaloarea cheltuielilor de repatriere, ci de a le rambursa după întoarcerea turistului în România, în condiţiile poliţei de asigurare încheiate între Agenţie şi societatea de asigurare.
8.2.2. În cazul în care turistul solicită Agenţiei contravaloarea sumelor achitate şi/sau a cheltuielilor de repatriere, acesta trebuie să trimită documentele justificative către Agenţie prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire. Turistul are obligaţia să păstreze fotocopii de pe respectivele documente justificative. Turistul poate solicita Agenţiei rambursarea sumelor achitate şi/sau a cheltuielilor de repatriere în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data încheierii derulării pachetului de servicii turistice sau de la data repatrierii.
8.2.3. Turistul are obligaţia de a notifica societăţii de asigurare, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, în legătură cu solicitarea adresată Agenţiei privind rambursarea sumelor achitate şi/sau a cheltuielilor de repatriere, în termen de 5 (cinci) zile calendaristice de la data confirmării de primire prevăzute la pct. 8.2.2.
8.2.4. În cazul în care, în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data confirmării de primire a documentelor justificative de către Agenţie, turistul nu a primit sumele solicitate de la aceasta, are loc evenimentul asigurat.
8.2.5. În termen de 10 (zece) zile calendaristice de la data producerii evenimentului asigurat, turistul are obligaţia de a transmite societăţii de asigurare, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, cererea de despăgubire însoţită de documentele justificative.
8.2.6. Documentele justificative constau în principal în:
a) contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice;
b) confirmările de primire precizate la pct. 8.2.2, 8.2.3 şi 8.2.5;
c) fotocopiile de pe documentele de plată a avansului (chitanţe, ordine de plată etc.), în cazul cererilor de rambursare a sumelor achitate de turist;
d) fotocopiile de pe documentele de transport şi cazare, în cazul cererilor de rambursare a cheltuielilor de repatriere. Societatea de asigurare are dreptul să solicite turistului şi alte documente justificative.
8.2.7. Despăgubirea nu poate depăşi suma achitată de turist în contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice şi nici sumele necesare repatrierii acestuia, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.
8.2.8. Despăgubirea va fi plătită în termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data primirii de către societatea de asigurare a documentelor justificative de la turist.
8.2.9. În cazul în care, după plata despăgubirii, Agenţia plăteşte debitul către turist, acesta are obligaţia de a restitui asiguratorului despăgubirea primită, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data primirii de la Agenţie a sumelor reprezentând debitul.
8.2.10. Facultativ, turistul are posibilitatea încheierii unui contract de asigurare, care să acopere taxele de transfer, sau a unui contract de asistenţă care să acopere taxele de repatriere în caz de accidente, de boală sau deces, a unui contract de asigurare pentru bagaje, a unui contract de asigurare pentru servicii medicale la destinaţie ori a unei asigurări storno sau altor tipuri de asigurări de călătorie. Agenţia recomandă încheierea unei asigurări storno pentru acoperirea eventualelor penalităţi de anulare. Turistul se poate informa în agenţii despre cazurile acoperite de asigurarea storno, aceasta putând fi încheiată în agenţia de turism de unde acesta a achiziţionat pachetul de servicii turistice, dacă Agenţia oferă acest tip de serviciu.
8.3. Agenţia nu se face vinovată de eventuala nerespectare a obligaţiilor stipulate în poliţele de asigurare contractate prin intermediul Agenţiei, deoarece aceasta este doar intermediar între turist şi asigurator.
IX. Documentele contractului se constituie ca anexă la acesta şi sunt următoarele:
a) voucherul, biletul de odihnă/tratament, biletul de excursie, bonul de comandă, după caz;
b) programul turistic, în cazul acţiunilor turistice;
c) cataloage/pliante/oferte/alte înscrisuri/etc. ale Agenţiei puse la dispoziţia turistului, în format tipărit sau pe suport electronic.
X. Dispoziţii finale
10.1. Prezentul contract a fost încheiat în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte.
10.2. Comercializarea pachetelor de servicii turistice se va face în conformitate cu prevederile prezentului contract şi cu respectarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 107/1999, republicată.
10.3. Toate unităţile de cazare, precum şi mijloacele de transport sunt clasificate de către organismele abilitate ale ţărilor de destinaţie, conform procedurilor interne şi normativelor locale, acolo unde acestea există, care diferă de la o ţară la alta şi de la un tip de destinaţie la altul.
10.4. Turistul declară că Agenţia de turism l-a informat complet cu privire la condiţiile de comercializare a pachetelor de servicii turistice în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 107/1999, republicată privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 631/2001, Ordin nr. 516/2005 din 12/04/2005 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 334 din 20/04/2005 cu modificarile ulterioare.. Prin semnarea acestui contract sau prin acceptarea pachetelor de servicii turistice, inclusiv în cazul celor achiziţionate la distanţă prin mijloace electronice, turistul îşi exprimă acordul şi luarea la cunoştinţă cu privire la condiţiile generale de comercializare a pachetelor de servicii turistice, în conformitate cu oferta agenţiei de turism. Contractul poate fi prezentat si sub forma unui catalog, pliant sau alt înscris, daca turistul este informat despre aceasta si daca documentul contine informatiile prevazute de art. 10 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 107/1999, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 631/2001, Ordin nr. 516/2005 din 12/04/2005 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 334 din 20/04/2005 cu modificarile ulterioare.
10.5. SC NIAD PROFESSIONAL SOLUTIONS SRL prelucrează datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastră prin acest document în scopul efectuarii rezervarii pentru serviciile comandate, completarea documentelor de calatorie, informarea dumneavoastra in cazul aparitiei unor noi informatii importante. Datele vor fi dezvăluite furnizorilor de servicii. Pe viitor, aceste date/de contact – adresa de e- mail, telefon ne permit să vă ţinem la curent cu activitatea noastră.
În cazul în care nu doriţi aceasta, va rugam notificati Agentia prin e-mail la adresa office@niadturism.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor*. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiţiei.
10.6 Litigiile apărute între părţi se rezolvă pe cale amiabilă, în caz contrar părţile înţeleg să se adreseze instanţelor de judecată competente.
10.7. Contractul va fi interpretat conform legilor din România.
Politica de confidentialitate a SC NIAD PROFESSIONAL SOLUTIONS SRL,
Niad Travel intelege si respecta importanta datelor dvs. personale. In aceasta sectiune va vom explica cum colectam si utilizam datele dvs. personale si cum puteti modifica datele deja introduse.
Cum sunt colectate datele dvs. personale in timpul accesarii paginii noastre de internet?
Aceste date va sunt solicitate in mai multe circumstante, astfel:
- cand creati o rezervare sau cumparati un serviciu de pe pagina noastra web sau prin e-mail, posta, fax sau telefon.
- cand va inregistrati ca si utilizator al paginii noastre, va inscrieti la serviciul de newsletter sau diferite concursuri si promotii
- cand acceptati sa participati la diferitele chestionare lansate de catre Niad Travel, ca operator al portalului www.niadturism.ro
Cine colecteaza datele dumneavoastra personale?
Operatorul care colecteaza datele dumneavoastra personale este Niad Professional SolutionSRL, cu sediul in Bucuresti, Aleea Rotunda nr. 4, Bloc H6, Scara E, Apt. 81, Sector 3, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/3001/2011, C.I.F. ( Vat Number) 28177569, detinatoarea licentei de turism nr 7747 / 2017, telefon: 0758.55.88.18. NIAD PROFESSIONAL SOLUTIONS SRL este inregistrat ca operator de date cu caracter personal cu numarul .
Cum folosim datele dumneavoastra?
Datele dumneavoastra sunt utilizate in urmatoarele scopuri:
- pentru a va asigura un serviciu la un standard inalt si pentru a va ajuta sa utilizati la maximum resursele paginii noastre web.
- pentru a definitiva rezervarile si achizitiile pe care le-ati efectuat prin intermediul site-ului nostru, precum si pentru a raspunde cat mai eficient la cererile primite din partea dvs.
- pentru a va furniza un serviciu personalizat si de a va asigura ca nu veti omite nici o oferta sau informatie care v-ar putea interesa
- alte scopuri administrative si analize interne
- in cazul in care ne veti contacta pe e-mail, vom folosi informatia furnizata pentru a va oferi serviciul cerut (ex. preferinta dvs. pentru un meniu special).
Informatiile pe care ni le furnizati ne vor permite sa va trimitem ofertele noastre speciale, sa va oferim informatii actualizate despre Niad Travel ori partenerii nostri sau orice informatii relevante.
Astfel:
- Data nasterii ne este necesara in a determina virsta dumneavoastra. Majoritatea companiilor aeriene ofera importante reduceri de pret tinerilor sau seniorilor, insa precizarea virstei exacte este obligatorie.
- Numarul de telefon si adresa de e-mail este obligatorie in definitivarea unei rezervari de bilet de avion sau de vacanta pentru ca trebuie sa avem datele de contact in cazul modificarii zborurilor sau a rezervarilor de vacante.
- Datele de pe cartea de credit. In cazul rezervarilor cu plata online sau a rezervarilor ce necesita o garantie cu carte de credit trebuie sa colectam aceste date pentru a putea procesa plata sau a garanta rezervarea dumneavoastra.
- Datele din actele de identitate sau de stare civila. Legislatia in vigoare ne obliga sa avem un control strict asupra identitatii persoanelor care fac plati peste un anumit nivel sau care solicita asistenta in obtinerea unei vize turistice. Totodata, contractul turistic incheiat intre societatea noastra si dumneavoastra trebuie sa contina aceste date. In cazul zborurilor catre Statele Unite ale Americii sau a altor tari care solicita viza de intrare ne vom asigura ca detineti acest drept cu scopul inalturarii unor situatii neplacute pentru dumneavoastra.
- Datele din permisul de conducere. In cazul inchirierii unui autovehicul sau intermedierii rezervarii la rent a car, suntem obligati sa avem datele din permisul dumneavoastra de conducere pentru a putea face dovada ca aveti dreptul sa conduceti un autovehicul.
Catre cine pot fi divulgate aceste informatii?
Datele despre dvs. pot fi divulgate catre partenerii nostri si vor fi folosite doar in scopul efectuarii cererii dvs. de rezervare.
Nu vom divulga aceste date catre alte terte parti, exceptand cazul in care aceste parti sunt implicate in procesul de efectuare a unei rezervari sau achizitii pe pagina noastra web (incluzand aici si echipa noastra de customer service).
Datele dvs. pot fi divulgate in cazul in care anumite legi cer in mod obligatoriu acest lucru. De asemenea putem divulga datele dumneavoastra catre terte parti sau consultanti care actioneaza in numele nostru sub rezerva obligatiei acestora din urma de a pastra datele dumneavoastra confidentiale.
Toate companiile aeriene sunt obligate prin lege sa divulge informatiile despre rezervarile pasagerilor (pe zborurile catre Marea Britanie, Australia sau Statele Unite ale Americii) agentiilor guvernamentale in cauza, inca dinaintea sosirii in tara respectiva. Aceste informatii sunt folosite in scopul asigurarii securitatii statelor respective.
Astfel, trebuie sa va informam ca informatii cu privire la datele dumneavoastra de identitate vor fi comunicate companiilor aeriene prin sistemele de rezervari specifice, utilizate de catre Niad Travel .
Transferul informatiei
Pentru indeplinirea scopurilor definite mai sus, putem transfera informatiile dumenavoastra dincolo de granitele Romaniei, incluzand tari din afara Europei. Fiecare tara poate oferi diferite niveluri de protectie a informatiei dvs.
Profilurile calatorilor
Niad Travel colecteaza informatii despre calatori atunci cand se efectueaza o rezervare prin site-ul agentiei. Niad Travel va ofera de asemenea facilitatea autocompletarii datelor profilului dvs. ori de cate ori veti efectua o noua rezervare prin site-ul nostru.
Aceste date includ numele calatorului, data nasterii, detaliile de contact, preferintele pentru meniuri, datele de facturare, seriilor card-urilor de fidelitate ale companiilor aeriene si alte preferinte de calatorie. Aceste informatii sunt necesare finalizarii rezervarii sau a altor cerinte, precum si pentru scopuri administrative sau analize interne.
Deoarece profilul dumneavoastra poate include si date despre terte persoane, va rugam sa va asigurati ca orice informatie completata despre alte persoane (altele decat dvs.) a fost furnizata cu acordul acestora pentru a fi folosita in conformitate cu prezenta politica de confidentialitate.
Dezabonare
Daca doriti sa nu mai primiti newsletter-e sau alte detalii despre diferite promotii si oferte speciale va rugam sa ne trimiteti un e-mail la office@niadturism.ro